Generalitat de Catalunya
Curs
2016-2017

Contingut

Comunicació audiovisual/Facultat d'Empresa i Comunicació (Vic)

Universitat:Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

Afegir
L'estudi
Nom del títol:Graduat/ada en comunicació audiovisual per la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Branca de coneixement principal:Ciències socials i jurídiques
Objectius de l'estudi

Formar professionals amb un coneixement disciplinari ampli de les àrees, els mitjans i els llenguatges que integren la comunicació audiovisual, multimèdia i interactiva. Es tracta d'un domini multidisciplinari que va des dels mitjans tradicionals ―el cinema, la ràdio i la televisió― fins a les noves formes interactives de comunicació en línia. Les persones graduades obtenen una visió global del món i dels processos de la comunicació audiovisual i multimèdia, i una visió precisa de la convergència dels mitjans i els llenguatges.

Com s'imparteix
Preu privat fixat per la universitat.
Règim:Temps complet
Període lectiu:Anual
Modalitat:Modalitat presencial
Idiomes d'impartició
IdiomaPercentatge d'impartició
Anglès19%
Català81%
Mobilitat obligatòria:No
Com s'estructura
Crèdits ECTS:240.0
Distribució de crèdits
Tipus de matèriaCrèdits
Bàsiques60.0
Obligatòries141.0
Optatives30.0
Treball fi de grau9.0
Total240.0
Període de pràctiques:
12.0 crèdits obligatoris.
Accés i notes de tall
Convalidacions de cicles formatius de grau superior:
Ofertes
  • · Comunicació audiovisual
    • | Nota de tall 1a assignació PAU/CFGS 2015-2016 :5.0     |    Codi PIN:91006     |    Places orientatives:50
    • Ponderacions d'assignatures de la Fase Específica de PAU
      • Nom de l'assignaturaCoeficient
        Anàlisi musical0.1
        Anatomia aplicada0.1
        Arts escèniques0.1
        Biologia0.1
        Ciències de la Terra i mediambientals0.1
        Cultura audiovisual0.2
        Dibuix artístic0.1
        Dibuix tècnic0.1
        Disseny0.1
        Economia0.1
        Economia de l'empresa0.1
        Física0.1
        Geografia0.1
        Grec0.1
        Història de la música i de la dansa0.1
        Història de l'art0.1
        Història del món contemporani0.1
        Literatura castellana0.2
        Literatura catalana0.2
        Literatura universal0.2
        Llatí0.1
        Llenguatge i pràctica musical0.1
        Matemàtiques0.1
        Matemàtiques aplicades ciències socials0.1
        Química0.1
        Tècniques d'expressió graficoplàstica0.1
        Volum0.1
    On s'imparteix
    Facultat d'Empresa i Comunicació (UVic-UCC)
    (Centre propi)
    Campus de Miramarges
    Edifici B
    C. de Miramarges, s/n
    08500  Vic
    www.uvic.es/centres/FEC


    Facultat d'Empresa i Comunicació (UVic-UCC)
    (Centre propi)
    Campus de Miramarges
    Edifici F
    C. de la Sagrada Família, 7
    08500  Vic
    www.uvic.es/centres/FEC
    Telèfon: 93 881 61 69
    Fax: 93 889 10 63


    Món laboral
    Competències a assolir per l'estudiantat
    • Coneixement i domini dels fonaments teòrics de la comunicació audiovisual i multimèdia, la metodologia d'investigació en el camp i els sistemes de significació no lingüístics (gràfic, audiovisual i multimèdia).
    • Coneixement del context i l'entorn cultural, professional, ètic i dels mètodes de treball corresponents.
    • Comprensió del procés d'evolució històrica del camp d'estudi.
    • Comprensió de les dinàmiques socials de l'entorn i l'actuació professional i les implicacions ètiques de la professió.
    Àmbits de treball dels futurs titulats i titulades
    • En empreses grans i petites a les àrees de publicitat, promoció, formació, recursos humans i comunicació interna.
    • En institucions educatives, organitzant entorns de formació.
    • En grans institucions de comunicació com televisions i emissores de ràdio.
    Sortides professionals
    • Director/a i realitzador/a audiovisual i multimèdia.
    • Productor/a i gestor/a audiovisual i multimèdia.
    • Guionista audiovisual i multimèdia.
    • Dissenyador/a de producció i postproducció visual i sonora.
    Institucions d'interès
    Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
    http://www.colpublirp.com
    AIMC - Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació
    http://www.aimc.es
    am - Associació d'Agències de Mitjans
    http://www.agenciasdemedios.com
    Col·legi Professional de l'Audiovisual de Catalunya
    http://www.cpac.cat
    CAC - Consell de l'Audiovisual de Catalunya
    http://www.cac.cat
    Societat Catalana de Comunicació. Institut d'Estudis Catalans
    http://scc.iec.cat
    FCIC - Fundació Consell de la Informació de Catalunya
    http://www.periodistes.org/fcic
    Associació Social Media
    http://asociacionsocialmedia.org
    Academiatv. de las ciències i les arts de televisió. Academia de les Ciències i les Arts de Televisió.
    http://academiatv.es
    Social Media Examiner. La Guía per la Jungla dels Mitjans de Comunicació Social
    http://www.socialmediaexaminer.com
    ADECEC - Associació d'Empreses Consultores en Relacions Públiques i Comunicació
    http://www.adecec.com
    aerco - psm - Associació Espanyola de Responsables de Comunitat i Professionals Social Media
    http://www.aercomunidad.org
    Associació Empresarial de Publicitat
    http://www.associaciopublicitat.com
    anunciantes - Associació Espanyola d'Anunciants. Comunicar per crear valor
    http://www.anunciantes.com
    aedemo - associació espanyola d'estudis de mercat, màrqueting i opinió
    http://www.aedemo.es
    Porta 22
    Espai de noves ocupacions
    http://w27.bcn.cat/porta22/cat
    Els estudis amb * estan en procés de validació
    Avís legal| Sobre gencat| Enquesta