Generalitat de Catalunya
Curs
2016-2017

Contingut

Turisme/Facultat de Turisme (Girona)

Universitat:Universitat de Girona

Afegir
L'estudi
Nom del títol:Graduat/ada en turisme per la Universitat de Girona
Branca de coneixement principal:Ciències socials i jurídiques
Objectius de l'estudi
  • Oferir una formació bàsica en turisme de caràcter transdisciplinari, utilitzant eines específiques del turisme.
  • Analitzar el fenomen turístic i els seus processos.
  • Generar perfils específics en els camps de la gestió empresarial turística, la gestió de destinació, dels recursos i els productes turístics i dels àmbits emergents en turisme.
Com s'imparteix
Preu públic per crèdit ECTS.
Règim:Temps complet
Període lectiu:Semestral
Modalitat:Modalitat presencial
Idiomes d'impartició
IdiomaPercentatge d'impartició
Anglès5%
Català85%
Mobilitat obligatòria:No
Com s'estructura
Crèdits ECTS:240.0
Distribució de crèdits
Tipus de matèriaCrèdits
Bàsiques66.0
Obligatòries120.0
Optatives39.0
Treball fi de grau15.0
Total240.0
Període de pràctiques:
12.0 crèdits obligatoris.
Accés i notes de tall
Convalidacions de cicles formatius de grau superior:
Ofertes
  • · Turisme
    • | Nota de tall 1a assignació PAU/CFGS 2015-2016 :5.532     |    Codi PIN:81039     |    Places orientatives:120
    • Ponderacions d'assignatures de la Fase Específica de PAU
      • Nom de l'assignaturaCoeficient
        Anàlisi musical0.1
        Anatomia aplicada0.1
        Arts escèniques0.1
        Biologia0.1
        Ciències de la Terra i mediambientals0.1
        Cultura audiovisual0.1
        Dibuix artístic0.1
        Dibuix tècnic0.1
        Disseny0.1
        Economia0.1
        Economia de l'empresa0.2
        Física0.1
        Geografia0.2
        Grec0.1
        Història de la música i de la dansa0.1
        Història de l'art0.2
        Història del món contemporani0.1
        Literatura castellana0.1
        Literatura catalana0.1
        Literatura universal0.1
        Llatí0.1
        Llenguatge i pràctica musical0.1
        Matemàtiques0.2
        Matemàtiques aplicades ciències socials0.2
        Química0.1
        Tècniques d'expressió graficoplàstica0.1
        Volum0.1
    • · Turisme (internacional)|    Codi PIN:84032|    Places orientatives:5
      On s'imparteix
      Facultat de Turisme (UdG)
      (Centre propi)
      Campus Barri Vell
      C. dels Alemanys, 4
      17071  Girona
      www.udg.edu/ftc
      Telèfon: 972 41 97 00
      Fax: 972 41 97 09


      Món laboral
      Competències a assolir per l'estudiantat
      • Adquisició de coneixements, treball en equip, comunicació, autoavaluació, implicacions ètiques i sostenibilitat.
      • Desenvolupament d'habilitats professionalitzadores del món del turisme: tecnològiques, metodològiques, idiomàtiques, etc.
      Àmbits de treball dels futurs titulats i titulades
      • Empreses d'allotjament turístic (hotels, càmpings, clubs de vacances, allotjaments de turisme rural, multipropietats, cadenes d'empreses d'allotjament, etc.).
      • Empreses d'intermediació, tant agències de viatges receptores i emissores, operadors turístics, majoristes i tot tipus d'empreses vinculades, com centrals de reserves; les empreses de transport aeri, marítim, fluvial, per carretera i ferroviari, a més d'empreses d'altres serveis logístics, com les companyies de lloguer de cotxes, assegurances o banca.
      • Empreses de l'àmbit de la comunicació, la informació turística i de la publicitat i el màrqueting (agències de publicitat, entitats de promoció turística, centres d'iniciatives, consells comarcals, patronats, associacions, etc.).
      • Empreses o institucions de l'àmbit de l'oci i del temps lliure (museus, centres d'interpretació, conjunts monumentals, monuments, parcs temàtics, parcs aquàtics, parcs naturals, camps de golf, clubs nàutics, casinos, centres termals, empreses d'animació, estacions d'esquí i de muntanya, empreses d'organització de congressos, empreses d'esports d'aventura o complexos recreatius i comercials).
      Sortides professionals
      • Gestió d'alta direcció empresarial en empreses d'allotjament turístic i d'intermediació.
      • Gestió i planificació d'espais turístics, tant en l'àmbit local, comarcal, autonòmic, estatal o internacional.
      • Desenvolupament de tasques d'agents d'ocupació i desenvolupament local (AODL), tècnics/tècniques turístics/turístiques, tècnics/tècniques culturals, gestors/gestores de producte, assessors/ores, consultors/ores, promotors/ores, dissenyadors/ores de productes, etc.
      • Desenvolupament de tasques associades a la informació turística i tasques vinculades a la publicitat i al màrqueting.
      • Desenvolupament de tasques de responsabilitat en museus, centres d'interpretació, conjunts monumentals, monuments, parcs temàtics, clubs socials, empreses d'animació, estacions d'esquí i de muntanya, empreses d'organització de congressos, empreses d'esports d'aventura o complexos recreatius i comercials.
      Institucions d'interès
      Institut d'Estudis Turístics. Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Govern d'Espanya
      http://www.iet.tourspain.es
      PCT - Parc Científic de Turisme i Oci
      http://www.pct-turisme.cat
      Departament d'Empresa i Coneixement. Generalitat de Catalunya
      http://empresaiocupacio.gencat.cat/ca/inici/index.html
      Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Govern d'Espanya
      http://www.minetur.gob.es
      Spain Convention Bureau
      http://www.scb.es
      Comissió Europea de Viatges
      http://www.etc-corporate.org/
      aegpc - Associació Espanyola per a la Gestió del Patrimoni Cultural
      http://www.aegpc.org
      OMT - Organització Mundial del Turisme
      http://unwto.org/es
      Porta 22
      Espai de noves ocupacions
      http://w27.bcn.cat/porta22/cat
      Els estudis amb * estan en procés de validació
      Avís legal| Sobre gencat| Enquesta